KROZ PEJZAŽ RAZIGRANIH BREGOVA – 101

Ova  kratka  biciklistička  ruta  provest  će  vas  najsjeverozapadnijim  dijelom  Krapinsko-zagorske županije poznate po 140 godina staklarske tradicije, i to područjem općine Huma na Sutli. Uz mnogo  prelijepih  vidika,  uživat  ćete  i  u  izmjenjivanju  pejzaža  razigranih  brijegova  i  sjenovitih udolina te pograničnoj rijeci Sutli. Ako vam je ruta prekratka, jednostavno je, po  želji, možete povezati sa susjednim biciklističkim rutama i napraviti nešto više kilometara vožnje.

Iz središta Huma na Sutli državnom cestom DC 206 ruta kreće prema istoku i nastavlja državnom cestom DC 207 i prolazi kroz Hum na Sutli. Preporuča se opreznija vožnja zbog pojačanog prometa na državnoj cesti, na prvom dijelu rute do 3,5 km od starta. Rutom dolazite na Y raskrižje na kojem skreće desno na županijsku cestu ŽC 2095. Slijedi lagani uspon prema naselju  Klenovec  Humski.  Nakon  raskrižja,  s  desne  se  strane  odvaja  šumski  put  prema ostacima srednjovjekovnog grada Vrbovca kojeg vrijedi posjetiti. Ruta nastavlja županijskom cestom ŽC 2095. Nakon 4,2 km u središtu Klenovca Humskog, na Y raskrižju nastavlja lijevo, pored trgovine te se ubrzo izravnava i nastavlja po ŽC 2095 kroz pitoreskni krajolik okružen očuvanom prirodom kroz naselje Rusnica. Ruta prolazi pored vinarije Bodren i na T raskrižju (7 km od starta) skreće desno na državnu cestu DC206 u mjestu Kostelsko te nastavlja po DC 206  prema zapadu kroz malu udolinu koja na trenutke podsjeća na puno veće alpske doline. Polako  ulazi u Druškovec Humski s objektom seoskog turizma Humska klet pogodnog za odmor i okrijepu. Ruta nastavlja do Y raskrižja (9,6 km od starta) na kojem skreće lijevo i nakon 250 m na slijedećem Y raskrižju skreće desno na lokalnu cestu LC 22095, gdje počinje lagani uspon  prema kuriji Govedić, danas kapeli Sv. Mihovila i prolazi naselja Grletinec i Lastine. U nastavku rute vas očekuje niz prekrasnih i širokih vidikovaca gdje ruta prolazi nerazvrstanim cestama. Na raskrižju nerazvrstane ceste i državne ceste DC 229 (12,5 km od starta) pored crkve Sv. Ivana       ruta skreće desno i na sljedećem raskrižju DC 229 i DC 206 lijevo. Tu započinje spuštanje po DC  206  do  Huma  na  Sutli  gdje  ova  kratka,  ali  slatka  biciklistička  ruta  završava  nakon 15  km vožnje.

Biciklistička ruta je obrađena kroz 38 točaka – raskrižja gdje je planirano postavljanje putokaznih ploča za vođenje biciklista.